Gymnasiet (:

Ursäkta för den dåliga uppdateringen...
Harm börjat gymnasiet och det har varit väldigt stressigt... Har kommit hem typ 16.15 varje dag och då måste jag göra läxor så jag har helt enkelt inte hunnit med något "extra" :/

Men i alla fall, jag tänkte skriva lite om hur det är på gymnasiet (: 

Det är en jätte stor skillnad mellan gymnasiet och högstadiet, folk i högstadiet ser väldigt skitigt på en för det mesta och det finns oskrivna regler för hur man ska klä sig, vem man ska vara med, vad man får göra..........
Men i gymnasiet är dom flesta väldigt öppensinnade och ser inte skitigt på en direkt och omgivningen är mycket mer fri, glad (:
Jag har gymppa med pojkarna och jag bara väntar på att vi ska ha aerobics, det ska bli kul att se pojkarna då :D

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0