If I could fly...

I'd fly away for a little time.


Vårt vatten har varit avstängt två mornar i rad och annars också varit lite ur funktion igår. Redan det har kännts jobbigt, men om det är "jobbigt" har ju människorna i U-länderna ett j'vligt jobbigt liv. Det är inte så att jag inte har vetat att det är jätte dåliga förhållanden i U-länder men jag har bara börjat inse hur bra jag har det här i Finland. Och att klaga över att man måste cykla till skolan då det ösregnar, det är rätt så löjligt då man tänker på att det är många som inte ens har ett hem och är tvungna att sova ute i alla sorters väder.
Jag ska sträva till att klaga mindre över små saker och hjälpa andra människor mer år 2011.

För övrigt har jag just städat mitt rum, eller jag håller på, och ikväll ska jag ta det lugnt (: Imorgon ska jag på min kompis kalas !



Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0