Inlines (:

Idag vaknade jag och min syster ca klockan åtta av några måsar som inte kunde hålla tyst... Vi gick in halv nio och började laga morgonmål och sen åt vi det ute på terassen (:
I tältet läste vi Julia, mobba inte, och jag hittade ett "recept" på hur man lagar eget papper. Jag blev jätte inspirerad så gissa vad jag har gjort typ hela mornen... Rivit tidnings papper i PYTTESMÅ bitar 0_o
Men det ska bli kul att se resultatet sen :D

Jag och pappa har varit ute med våra inlines på en ca 9 km lång länk, svetten bara rann (:



Någon gång i mitten av juni hittade mamma detta lilla fågelägg på vårt fågelbad, där ligger det fortfarande...
Någon som har en teori om hur det har kommit dit ?

Min åsikt
Postat av: Anonym

Du ar ju helt ute ur tiden! Bobby och hon som han valde gjorde slut pa flygplatsen pa vag hem direkt nar kamerorna hade stangta av! dom har aldrig ens varit tillsammans!

2010-07-04 @ 19:23:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0