Hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.

Ibland undrar jag vad mitt liv ska bli till, hur ser det ut om 20 år ?

Men min dröm är att flytta til USA till västkusten och där vill jag ha ett strandhus och så vill jag ha den perfekta mannen som ändå inte finns...
Och så vill jag ha barn...

Det var lite av mina drömmar, jag kanske skriver mer om mina drömmar någon annan gång (:


Idag hade vi "vårruset" i skolan, jag gick en  8 kilometer lång länk och nu har jag ont i fötterna...
Nu ska jag gå ut och sola och chilla :D



Himlen är oskyldigt blå
som ögon när barnen är små
Att regndroppar faller som tårarna gör
det rår stjärnorna inte för.

Älskling jag vet hur det känns
när broar till tryggheten bränns....

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0