Bildstories (:



En gangster kidnappar mig! NEJ jag leker tuff med alla mina tuffa klockor i brist på bättre saker att göra (:




ÖS-08, lägerbål. ÖS är ett litet scoutläger som jag var på och det var jätte kul (:




Det här är en bild från den tiden då jag red. Saknar nog det lite... No more comments...



Vid det här skrivbordet (mitt skrivbord) satt jag en kväll när det plötsligt hördes en röst i mitt huvud som sa "this isn't the same girl anymore". Det var då jag förstod det, allt var annorlunda. Det började med att vi lagade om mitt rum, sen slutade jag rida och efter det förlorade jag en vän som jag trodde jag skulle ha livet ut... Jag var TOM.

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0