Finska (:

Finska timmen var rätt så trög, jag hade redan hunnit klart med alla tråkiga objekts meningar så jag skrev lite istället...



till J


Jag trodde det var dom.
Jag kände mig sviken.
sökte tröst hos dig,
du vände ryggen åt.

Det var Du.
Trodde inte att Du skulle svika mig.
Du svek.
Du var inte den jag trodde du var.
Du utnyttjade mig.
Vet du det?

Troligen inte.
Sårad jag var.
Sårad jag är.
Saknar dig, det borde jag inte.
Vet inte vad du känner, men jag saknar
tiden jag hade med dig.

Men det är över nu.
Jag har nya vänner nu, du också.
Allt är bra nu?


Kort sagt har jag tagit sommar lov nu, jag går bara till skolan och är där och sen hem igen...




Min åsikt
Postat av: iiissa♥

cirka 159 ;)

2010-05-24 @ 19:35:02
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Patrik

väldigt fint skrivet!!



sv; det är bra! kepp it up girl! :D

2010-05-25 @ 00:03:21
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0