Livet har sina up's and down's

Alla vet nog vad jag menar med det, alla har haft dagar då man bara vill dö.
Men ändå är man kvar ännu och får uppleva fina stunder som man minns livet ut.
Livet kan kännas meningslöst men livet går vidare fast du tror det är över.

Ta hand om dina vänner, att bli skviken känns som att få en pil i hjärtat "när en vän försvinner finns det inte mycket kvar".
Ett ord kan såra någon mer än du tror, man står helt stum och ser på den som ska kallas vän och tänker "förstår hon inte?!" Nej, hon förstår inte.
Stå då inte där och var tyst, säg åt henne att det sårar annars blir det aldrig bra.

Slowly, slowly glider man ifrån varann fast man sagt att man ska vara vänner hela livet. Du blir osynlig tillsist... Mår skit, vad är det för fel på mig, jag duger inte...




Kände så en gång, låtsades att jag inte fanns. Nu är det bättre men ibland kommer ångasten tillbaka. Då vill man inte stiga upp. Men man gör det ändå för sina vänner som finns kvar <3

 

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0