Imorgon är det fredag om ni inte visste... (;

Just nu är jag trött men glad efter en lång händelserik dag (:

Först var jag i skolan och hade psykologi,biologi,engelska ockh konst som oxå är mitt favorit ämne (;
När skolan slutade (14.25) cyklade jag till gymmet och där tränade jag med Jonna, det var kul (: Vi stod på "fläskdarrarn" 3 gånger...få se om det ger några resultat ;D
Sen när vi hade tränat klart cyklade vi hem, och när jag kom in satte jag mig direkt vid matbordet och åt lite för att sedan bli skjutsad till scouterna.

Nu är jag äntligen hemma och har gjort läxorna färdigt, snart ska jag i duschen (: Sen behöver jag min beauty sleep!



Meine lieblings Halskette ♥

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0