I've had a bad day...

Yepp... Mitt på dagen pang boom kände jag mig dunder förkyld, huvet var i ett annat universum och ögonen sved och värst av allt var huvudvärken...som troligen hör ihop med bihålorna. O.o
När jag kom hem var det bara att börja på med läxorna...2 uppgifter i franska och 2 i engelska + säkert hundra ord i engelska, ingen överdrift. När jag äntligen blev klar kom mamma hem och började laga mat...
Jag gick upp för att ta itu med min akläder som jag tagit ur klädskåpet på mornen och sedan var tvungen att lämna p.g.a skolan...
Hade ingen ork eller lust för det egentligen men nu är jag klar med det och det känns bra. Jag får fortsätta städa imorgon...
Imorgon ska jag på cafe' med min barndomsvän som studerar i Vasa så det ska bli kul att prata (: Jag ska också försöka hitta en farsdags present...vilket är lättare sagt än gjort.
Idag fick vi reda på temat till "Ettornas välkomst fest"; Las Vegas...alltså glitter och glamour. Jag vet inte vad jag ska ha på mig :/
Och festen är mitt i provveckan är det bra eller dåligt???
I'm so confused...

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0