Jag såg en stjärna falla...

Hoppas jag får se min stjärna imorgon.
Hoppas min stjärna inte gör mig besviken eller sårad.
Hoppas min stjärna kommer upp igen.






Ja idag har jag haft prov utgivnig i resten av ämnena i period 2... Jag fick... TRUMVIRVEL.... : 9- i fysik!!! APPLÅDER!
I engelska fick jag 8½ och i franska 7-.... no comments about that...

I den här perioden har jag konst och det har varit kul hittills och det är skönt att veta att man inte behöver ha något prov i konst... För nästa provvecka är direkt efter jullovet så jag måste plugga under jullovet :/

Ikväll ska vi laga pepparkaksdeg som vi senare ska göra ett pepparkaks hus av (;



Det här är tröjan jag skrev om i ett tidigare inlägg (:



Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0