Hallelujah

Nu är det äntligen höstlov ♥ Jag behöver verkligen få ta det lugnt... På måndagen har jag dagsverk, tur för annars skulle jag vara tvungen att fara till skolan...
Ikväll ska vi sälja kakor med scouterna så dit far den kvällen...Happy face ON.

Igår var det ju värsta slask stormen... Jag hade motväg både till och från skolan, men då jag skulle hem var det verkligen tungt! Förklaringen fick jag imorse; punktering... oh yeah vad jag blev glad... NOT. Så jag tog mammas cykel i stället... Kände mig som en jätte...

Det ska bli så skönt att fara till Hangö och se släkten igen ♥ Jag vet inte varför det finns ett uttryck som lyder "släkten är värst", jag gillar faktiskt mina släktingar jätte mycket och just nu saknar jag min morfar...Tur att jag får se honom snart.




Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0