Hold me

Nu ska jag bortförklara mig lite...
Jag har inte hunnit/orkat/velat blogga den här veckan... Dels så har jag prov vecka nu så jag har haft ögonen i böckerna och pluggat som aldrig förr... (: Dels har jag också varit ganska nere :/ kanske för att det blir mörkare och kusligare varje dag...

Ja men nu får det vara nog med bortförklarandet... Som jag skrev har jag prov vecka nu så jag kan skriva lite om den... (: Ärligt talat så tror jag att alla prov hittills har gått åt skogen... Men det är ju i och för sig min allra första provvecka vid gymnasiet såå lärarna borde nog förstå. Dessutom vet jag att det är många som har tyckt att proven har gått dåligt.

Nu regnar det... Igår regnade det... I förrgår regnade det... Jag blir så deprimerad av det här vädret :/ Det är så mörkt och ruggigt o.0

Det är i alla fall helg nu så jag kan pusta ut lite men jag måste också läsa på prov...

Nu ska jag gå och städa mitt rum som ser värre ut än någonsin p.g.a renovering i övriga övrevåningen (:



Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0