ont de gör ont...

Vaknade typ klockan 6 imorsse av att min näsa var igen stockad och av att läpparna var krut torra... Somnade nog om efter det men det var inte riktigt min vanliga beauty sleep, störande efter som att jag började först 9.45...

När jag väl skulle äta morgonmål hade jag knappt nån röst... Det slutade med att mamma fick skriva en lapp till jumppaläraren och meddela att jag int skulle vara med... Jag hade faktist velat spela badminton :/

Som tur hade jag bara 3 lektioner idag, och föredraget som min grupp skulle ha hann vi int med så jag behövde inte ställa mig framför klassen och snörvla... (:

Igår målade jag en skrubb som mamma och pappa ska ha som klädskåp, färgen är rosa (:

Idag kommer vampires suck på bio, tror ändå att jag ska stanna hemma och vila (:

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0