det känns inte riktigt bra

Okej så jag for till skolan för att skriva prov kl 9, skrev prov och gick hem. Så åt jag och läste på hälsokunskap.
 
Provet var svååårt....ironiskt nog var vissa av uppgifterna skrivna med skrivmaskin, vilket är ett bevis på att läraren återanvänder 20 år gamla uppgifter. LOL. Nåå, jag är nöjd om jag får en 7:a, men det finns en risk för att jag inte blir så nöjd.

Hela gårdagen hade jag en sträv känsla i halsen och den är ännu kvar O_____O Öronen är också lite sjuka så jag är rädd för att jag håller på att bli sjuk igen :/
Imorgon ska jag gå till skolsystern och kolla upp öronen för säkerhets skull, det skulle jag ha gjort idag , men då jag var halvvägs hemma kom jag på det så det får bli tills imorgon.

Ska snart återgå till hälsokunskapen, heejdå (:

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0