Hej i sjukstugan!

För precis två veckor sen kom jag hem på kvällen med 38 graders feber, och gissa om man inte är sjuk nu igen då.... Senast jag mätte hade jag 37 grader men det är ett tag sen.
Min näsa är som en KRAN och jag har snytit mig säkert 100 ggr idag, därav svider näsan och är röd som en tomat :/ + att den känns som en potatis...................
Jag hade stegring redan igår men drog mig till skolan ändå efter att ha tagit en värkmedicin, eftersom att jag har provvecka.
Måste till skolan imorgon oxå och skriva engelska prov. Jag skulle öva idag, men det har gått åt skogen O___o men engelska är ändå lättare en geografi så jag tar det på talang.

Hoppas någon förstod något.

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0