Klok.

En sak som gymnasiet har fått mig att inse är värdet av frisk luft och motion. Då man sitter i skolan från 8-16 nästan varje dag och har ett berg av läxor att göra då man kommer hem är det så skönt att gå ut på en länk då man har klarat av läxorna! Sen sover man såå bra efter det (:

Tänkte gå och gymma imorgon före skolan, hurtbulle jag då, för jag har kvar 4 ggr på mitt gym kort och det går ut på måndag....
På onsdag tänkte jag och Veronica gymma ihop efter skolan så då blir det bara en gång kvar på kortet!

På torsdagen kör vi ner till Hangö för att "fira" påsken där (:

Min åsikt
Postat av: t

fin header :)

2011-04-18 @ 18:40:16
URL: http://thildathebest.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0