Lata lördag...

Sitter här igen... har trögat bort hela dagen..nästan iaf.

Vaknade lite före 8, steg upp och åt morgonmål...Sen såg jag på filmen 8 mile, den var jätte bra (: nu hör jag på eminem...
Då jag hade sett på filmen gick jag vidare till datorn och satt där en stund tills Veronica kom... Då möblerade vi om i mitt rum, det var kul !
Sen for Veronica hem och vi fick gäster, vi åt och åt... och där emellan var jag vid datorn...
Då gästerna for hem tog jag en promenad i regnet (som jag redan skrev).
Då jag kom hem spelade jag, mamma och pappa alfabet i en evighet, jag vet inte riktigt om det var så kul, men jag vann iaf.
Nu är jag här igen...


Detta är ett "intresseklubben antecknar" inlägg...

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0