Never give up

Hej kära trogna läsare!

 Ursäkta det tröga, halft tråkiga bloggandet mitt... Jag skyller på sommaren. Mycket att göra men ändå tid för eget. Jag har liksom svävat genom sommaren i ett sorts töcken...

 Sommar 2011, det var ju nu mitt liv skulle bli perfekt. Jag skulle bli smal, jag gick upp 5 kilo... Jag skulle arbeta, jag tröttnade direkt... Jag skulle släppa loss, ja, det lyckades jag med, men det dök upp en massa drama i.o.m. det...

 Nu har jag i alla fall arbetat klart för i sommar, jag har börjat träna och sist men inte minst jag har gått tillbaka till mitt så kallade nolifer-liv (som jag faktiskt har saknat). Nu borde det väl ordna sig ?

                             

       En trevlig kväll i Larsmo.


Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0