uppdAtering

Long time no see'n... Har helt enkelt inte orkat blogga på sistonet...
I går var jag på bodycombat med Felicia, det var tungt men skönt! I dag kan jag säga att jag vet om att jag har ansträngt mig: hela min kropp värker... O________O Men det är i alla fall bättre än att inte känna något alls.

I dag har min syster namnsdag så grattis till henne ♥ Vi var på café efter skolan, och jag måste nog klaga över priserna! 10,2 euro för två bakelser, en tripp och en kopp kakao. Mår dåligt när jag tänker på hur man slösar... Som tur gick jag hem så behöver man inte ha lika dåligt samvete över onyttigheten...

I dag hade jag tal på modersmål, det gick bra. Och nu i helgen måste jag skriva en film recension, tänker skriva om filmen Where the heart is. Den är en av de bästa filmerna jag sett, och jag har bandat den så jag har den behändigt på digiboxen så jag kan spola fram och tillbaka hur mycket som helst (:

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0