3.Berätta något om mig själv som ingen vet

En hemlighet ska avslöjas nu.

Ni som har läst min blogg vet att jag var jätte deprimerad förra vintern...och jag var såhär • nära att hoppa ut från fönstret här hemma från andra våningen.
Okej, så nu är det så att jag brukar önska att jag skulle vara lika deprimerad nu också, ibland. Jag vet inte riktigt varför det är så, men vissa dagar är det jätte jobbigt...måste hålla mig så att jag inte ska göra något "dumt".
En anledning till att det är såhär kan vara att jag tycker att det är jätte jobbigt att vara social om jag själv inte vill. Hatar att såra andra, hatar att fejka ett smile och låtsas att allt är bra. Så det skulle vara så lätt att bara försvinna.... Nu vet ni...

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0