5.Vad jag hatar och gillar

Okej, hata är ett starkt ord men jag det är faktiskt några saker jag hatar...

HATAR: -Folk som är falska, bara bryr sig om sig själv
 
            -Att bli tvingad att äta

            -Att se andra lida

            -Att vara på allmänna ställen med mycket folk och trängsel

           

GILLAR: -Att må bra

             -Att känna mig behövd, dock inte allt för mycket

             -Personer jag kan prata med

             -Att hitta bra bloggar

             -Att se resultat av träning



Det går säkert att fylla på listorna mer ännu men kommer inte på något just nu. Och på hat listan kunde jag nämna några namn...men jag ids inte....



Jo, jag gillar ordning och reda!

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0