6.Mina vänner

Jag ska börja med att säga att jag inte har så många vänner men dom jag har är bäst ♥ Ni vet "kvalitet före kvantitet" (;

Jag har egentligen fyra bästa vänner, Nea, Rosanna, Veronica och Pernilla.

Pernilla är min småkusin och vi bor låångt ifrån varandra och det suger...men då vi träffas har vi super kul och jag saknar dig ♥

Nea har jag kännt sen jag var typ 11, vi lärde känna varandra via scouterna. Med Nea kan jag prata om allt, hon har hjälpt mig genom svåra tider genom att lyssna! Och jag hoppas att jag alltid får ha kvar dig ♥

Veronica är en av de roligaste människorna jag känner :D Vi har kännt varann typ hela livet, men vi har börjat vara mer med varann för ca 2 år sen. Vi är vampyr tokiga båda två och vårt största gemensamma intresse är att snacka om Vampire diaries X) Du e en underbar människa och har varit en räddare i nöden ett antal gånger ♥

Rosanna har jag också lärt känna via scouterna och hon är en av de coolaste personerna jag känner (: Hon vågar verkligen vara sig själv och det är det som är så fint. När jag hör ditt skratt kan jag inte annat än att också börja skratta ♥

Jag har också många bekantskaper i skolan och det är jag tacksam över! Jag hoppas att jag alltid ska ha kvar mina vänner, vad än som händer!

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0