Ska blogga aktivt 2011 !

Tänkte göra en liten lista på inlägg som ska med på bloggen 2011 (:


 1.Mina framtidsplaner

 2.Favorit musik

 3.Berätta något om mig själv som ingen vet

 4.Min familj

 5.Vad jag hatar och gillar

 6.Mina vänner

 7.Mitt rum

 8.En dag i mitt liv

 9.Bilder som jag egentligen aldrig skulle visa

 10.Mina förebilder

 11.Det jag brinner för

 12.Något jag skämms för

 13.Hur jag sminkar mig

 14.Mitt livs största misstag

 15.Favoritmat

 16.Bloggar jag följer

 17.Min träning

 18.En stor händelse för mig

 19.Tv-serier jag följer

 20.Ett barndoms minne


Okej där var 20 stycken, om ni kommer på något som ni tycker att jag ska skriva om får ni gärna tipsa mig (;

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0