En dag med mamma (:

Hejsan kära trogna läsare!

I dag jar jag varit ledig, skönt, nu ska jag berätta vad jag har gjort!

Mamma väckte mig halv 9 och så åt vi bacon & ägg. När vi hade ställt oss for vi till stan, först polishuset med några papper sen till torget efter grönsaker och till sist till matbutiken.
Då vi kom hem började vi laga mat, tonfisk&pasta sallad, och åt ute på terassen.
Efter maten började jag klä om en gammal kappsäck, som vi köpte på kvällstorget, med samma tapeter som jag har i mitt rum. ( Jag blev just klar med den)
Efter att vi hade smält maten cyklade vi till Jysk (därifrån köpte vi inget) sen mot loppis. Därifrån köpte jag lite, MEN JAG AVSLÖJAR INTE VAD (;
Sen behövde vi kaffe så vi for på café och njöt en stund.
Då kaffet var avnjutet styrde vi mot Antik loveret, det blev ett väldigt sentimentalt besök eftersom vi inte hade varit dit sen mormor & morfar var hit sist (för 6 år sen)....

Nu lagar mamma mat och gär sitter jag och lyssnar på musik (Hollywood Undead) som min käre vän har tipsat mig om ((:


Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0