Direkt från hjärnan

 Kom hem från en 90 minuters motionsrunda på rollerblades för en timme sedan. När jag hade fått av mig alla skydd och allt for jag i duschen, sen fixade jag kvällsmål: ½ banan, ½ äpple, 2 msk turkisk yoghurt och kli + mint te, det var riktigt gott. (:
 
Mamma och pappa är ute och äter och syrran är på Stafett karnevalen, jag håller tummarna för dig sis ♥. Jag har alltså huset för mig själv, skönt, men på samma gång lite läskigt då man hör allt så bra... 
 
 Borde egentligen öva på tyska, jag har prov på onsdagen, vi har MYCKET grammatik och jag kan ärligt säga att det inte är min starka sida... Jag brukar oftast förstå, men nu har vi tre olika ordklasser till samma prov och mitt huvud klarar inte av det..... O_o

 Såg att Mean Girls kommer på TV i kväll, tänkte se på den, om jag orkar hålla mig vaken (: Lite måste man unna sig.

 I morgon ska jag och mamma till stan på förmiddagen, resten av dagen går väl till provläsning och motionering, en bra dag hoppas jag. OM nu inte jorden går under...

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0