Jag drar en lättnads suck!

Som jag tidigare skrev har jag äntligen fått reda på vad det är för bett jag har, det är ett fästingbett och borrelia. Nu äter jag en "hästkur" i 15 dagar.
Nackdelen är att medicinen inte är så bra för magen=skviiro i värsta fall , jeee.
Så nu är jag lixom back to normal, har inte kunnat sova bra sen tisdag förra veckan..

Min åsikt
Postat av: Jenni

moi!



Sain tänään kirjeesi, jossa annoit blogisi osoitteen. Täytyy myöntää, etten kauhean paljoa ymmärrä tästä (varsinkin kun koulussakaan ei ole ollut ruotsia pariin kuukauteen, niin on taidot vähän ruosteessa...). Mutta jään seurailemaan, niin saa samalla harjoiteltua sitä ruotsin kieltäkin :D Ja kivalta tämä blogi ainakin näyttää :)

2011-05-03 @ 18:58:45
URL: http://annetaansenvirrata.blogspot.com

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0