Plugga - Paus

Hejsan!

 Har just nu paus från religionsboken, om man nu kan säga så... Har ändå varit rätt så aktiv med pluggandet, så jag är nöjd! Nu ska jag skriva några rader :)

 I morse, eller rättare sagt på förmiddagen, var jag till frissan. Nu har jag mycket kortare hår !! Det blev kanske lite kortare än vad jag hade tänkt mig men jag är nog nöjd i alla fall ! Efter frissa besöket var jag och mamma på stan och sökte jacka + skor till mig. Mamma vägrade att fara hem före vi hittade något... Efter en evighet, och en massa olika butiker hittade vi äntligen en jacka som var helt ok som vi köpte och direkt efter hittade vi också ett par snygga skor som jag är riktigt glad över att jag hittade!

 I kväll ska jag till Larsmo och spendera kvällen med några klasskompisar, det ska bli kul! :D

Min åsikt

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0